maanantai 24. lokakuuta 2016

Tauko ohitse.

Hei,

Musta ei oo kuulunu mitää enää moneen kuukauteen. Olisin halunnu kirjottaa, mut en osannu kirjottaa tänne mitään. Jos joku huomas, nii mä poistin äskettäin lähes kaikki mun blogitekstit ja aattelin aloittaa melkein puhtaalta pöydältä.

Aattelin aloittaa tällei ihan rennosti esittelemällä itteni, et jos joku uus lukija tulisi ja kiinnostuisi vaikka. Tonne alas saa kommentoida blogeja, koska etin uusii luettavia. Moni vanhoista luettavista blogeistani ovat kuolleet.

Olen muuttanut asumaan Tampereelle melkeinpä kokonaan. Sain juuri töitä. Tämän Tampereelle muuton takia halusin alkaa kirjoittaakkin uudestaan. Ajattelin, että täältä saisin enemmän inspiraatiota kirjoituksille. Olen 19 vuotias ja viime keväänä valmistuin ylioppilaaksi. Muistoi tästä..



Tässä ylhäällä on siis ylioppilaskuvani. Olin aika ylpee tästä ylioppineesta hetkestä. Lukio oli tosiaan yhtä elämän parasta aikaa. En kadu sieltä mitään. Aina voi aatella, että olishan sitä enemmän voinut opiskella, mutta ei sitä enää voi muuttaa.

Nykyään opiskelen avoimessa Tamk:ssa ja olen iloinen siellä saadessani olla. Oli kamala tunne, kun huomasi heinäkuussa, että on viimeisimmät 12 vuotta opiskellut pääsääntöisesti, mutta nytten olenkin ilman opiskelupaikkaa. Onhan tämä välivuosi ihan jees, en valita. Kaipasin kuitenkin opintoja jonkun verran, joten menin tuonne avoimeen.

Päätin kesällä, että haen ensi kerralla opiskelemaan sähkö ja automaatiotekniikkaa. Sähköala on kiinnostanut itseäni jo pidemmän aikaa. Moni ei sitä tiedä, mutta meinasin jo yläasteen jälkeen hakea amikseen sähkölle. Se kuitenkin jäi vain omaksi ajatuksekseni, koska alunperin sen ei pitänyt mahtua haettavien paikkojeni joukkoon.

Tänään sain tietää, että minä olen saanut töitä. Olen iloinen, koska juuri nyt ei ole tullut mistään rahaa ja tämä työ muuttaa tietty sen asian. Olen tähän asti kaksi vai kolmekuukautta nytten sitten elänyt säästöillä.


Moni ei myöskään tästä tiedä, mutta tänne Tampereelle muuton myötä olen löytänyt poikaystävän ja tosiaan asun täällä hänen luonaan. Kummallista tässä tosiaan oli, että muutin poikaystäväni luokse ennen kuin me tunsimme ja ennen kuin aloimme seurustelemaan. Meillä kävi viellä aivan ihana juttu, joka on myös hyvä merkki. Meillä ei tarvinnut olla mitään alku puhe blääbläätä tässä meidän seurustelun alussa. Meidän 3 kämppistä tiedosti meidän seurustelun ennen kuin me itse tiedostettiin se. Tämän on ehkä parasta, koska en ole koskaan ennen tavannut jätkää jonka kanssa synkkais näin hyvin tai menis näin hyvin. Aina voi mennä vaan miehen sylii ja on siitä onnellinen.

Yksi syy siihen minkä takia ei ole tullut mitään on myös oma mielenterveys(huonoa fiilista ollut) ja no ihan fyysinenkin terveys. Viime keväänä ennen ylppäreitä sairastuin tosiaan aika pahasti. Nyt tässä syksyn myötä olen alkanut parantumaan ja olo tuntuu paremmalta.




Olen nytten iloinen, tykkään kirjoittaa varsinkin, jos juttu luistaa ja on kiinnostuttava. Nyt on motivaatio taas kohillaa. Muutin blogini ulkoasua kokonaan ja ehkä uusi bannerikin olisi kohdallaan.

-Rosa

Somesta löytää:
Instagram, theasorr
Twitteri RosaD
snapchat theasorr

1 kommentti:

  1. Vähänkö ihania kuvia! ^^'

    http://fuukaron.blogspot.fi

    VastaaPoista