perjantai 4. marraskuuta 2016

-

Heissan !

Ollu taas kaikkee menoo, en ees tiiä mitä kaikkee pitäs kertoo. On tosiaan menny jo muutama päivä, kun oon kirjoittanu viimeks. Kyllä mä alan tiuhempaan kirjoittaa.

Tossa viime viikolla sain työsopimuksen staffpointille, että siis löysin töitä tosiaan. On vähän inhottavaa. Sain työtarjouksen huomiselle, mut se oli Jämsää ja just eilen tullu takas Tampereelle, nii en heti jaksa takas mennä. Mut toivotaa, et tulis nyt vähä paremmin sitte niitä.

Oon ollu tässä kipeenä. Kaikki tääl kämpäs on tosiaa ollu kipeinä ja tottakai se sitten muhunkin tarttui. Koko ajan pitää olla niistämässä tai sitten muute vaa niiskuttamassa. Ei siinä. Tää kipeenä olo myös väsyttää. Tekisi mieli vaan mennä nukkumaan ja nukkuu, mut yritän pitää rytmii niin, että en nukkuisi päivällä. Vaan sitte yöllä. Tosin en kylläkää tiiä mite se toimii, ko tossa mun vieressä nukkuu yks pönttö jolla on ihan päinvastainen unirytmi. Kello on kolme päiväl ja se vaa koisaa tossa mun viäräs.

Ite oon tosiaa tänää joutunu herää siin kaheksa jälkee. Kävin aamulla pääsykokeis. Hain Tampereen Ammattikorkeeseen biotuote- ja prosessitekniikkaa opiskelemaan. Ei oo ihan se ala mitä nyt eniten haluun, mutta voi olla, et tykkäisinkin siitä. Mut näkee nyt sitte mite toi oikee meni. Ei vaikuttanu ihan kaikkei parhaimmalta. Pelottaa vähä koska en oikee muista matikasta enää niinkää paljoo ja siel ei saanu käyttää lukion raamattua (maol).


Halusin pistää tähä muutaman kuvan, jotka siis kuvastaa mua jotenkin. Tässä on yks kyltti, joka kuvastaa ihan tätä kämppää ja mun työpanosta täällä. Tosin tän kyltin oon ostanu veljelleni viime vuonna, mutta tää on niin sopiva tänne taloon. Mä saatan aamulla siivota ton keittiö/olkkari osuuden täst kämpästä ja sitten ko meen sinne illalla laittaa itelleni ruokaa nii huomaan, et RIP siisteys. Se on taas samassa kunnossa, kun ennen kuin siivosin sitä. Tääl siis pitää siivota oikeestaan joka ikinen päivä. Tänää en kyl oo viäl ehtiny siivota, mut kai se pitäs tehdäkki.


Täs on yks mun suosikki pehmoleluista. Se on iso. Yritin joo kerran ottaa sen mukaan Helsinkii, ko menin käymää siellä. Ei se ihan mahtunu mukaan, mut hei melkein. Oon ehkä vähä liian vanha pehmoleluille, mut ei sille voi mitää et tää oli vaa niin söpö. Sain tän tosiaan vasta kasiluokalla. Oli siinä pien yllätys ko menin kotii ja löysin et tää nalle oli peitelty peito alle(minkämuunkaa). On totta et käytän tätä suurimmaks osaks tyynynä, mut silti se on sulonen, jota saa aina halata, kun on liian yksinäistä.




















Sitte mä aattelin vähä jotai jotai. Tää on yks mun ensimmäisistä kuvista, jota oon ottanu. Sillei, et oon ajatellu mitä teen. Oon aika ylpee tästä. Mä tosiaan tykkään kuvailla, mutta viimeaikoina se on jääny vähä vähemmälle. Osaks siks, et mul ei oo tääl Tampereella kameraa mukana. Pitää ottaa, jotta saa teillekki lisää kuvii.

Nähdään ens kerralla.

-Rosa

instagram, theasorr
snapchat, Rosad
twitter, theasorr

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti