maanantai 7. marraskuuta 2016

Nalleja, nalleja ja vähä vielä nalleja

                      Heissan, 
mä tiiän, et joku ihmettelee tai no aika moniki ihmettelee mitä hittoo mä oikeen teen. Jos mut tuntee kunnolla, nii pitäis tietää, et mä tykkään nalleista ja keräilen niit. Tässä on kuvii mun yhestä rakkaimmasta nallesta, joka on ollu mun uniseuraa niinä kaikkini monina öinä, kun ei oo ollu ketää muuta. Tykkään nalleista, koska ne on pehmeitä ja sulosii. Useimmat ainakin. Se jättimäinen nalle on kuitenkin monen unelma silloin kun oli pieni. Mä ainakin aina unelmoin siitä isommasta pehmolelusta. Olin todella kateellinen veljelleni, jolla oli sellanen vähä isompi pupu. Ei ollut siis oikeesti sekää kauhian iso, mutta isompi kuin mikään mun pehmoleluista. Loppujenlopuks mun isä tais ostaa sen veljeltä mulle. Sen kanssa mä sitten nukuinkin yläasteelle asti ellen ihan lukioonki asti. Tai no nukuin ja nukuin oli siin sängyllä koristeena viimesimmät vuodet. Mut noi nallet on kyl parhaita. Itellä on sängyllä kaks nallee. Ne on ainakin aina tukena ja halattavissa, kun on vaikeeta.









-Rosa

instagram, theasorr
snapcaht, theasorr
twitter, rosad

1 kommentti:

  1. Nallet on ihania!!!! Hamtraisin niitä vaikka millä mitalla mutta säilytystila uupuu :/ :D

    VastaaPoista