lauantai 5. marraskuuta 2016

Tampereella kämppäni

Hei !

Oon täällä kertonu, et asun Tampereella kavereitten kämpässä. Mä en kuitenkaan ole viäl ehtiny esittelee sitä tai kertomaan muutenkaan siitä oikein mitään, joten nyt aattelin tehdä sen tässä alussa.

Elikkäs tää kämppä on melkein sata neliöö iso. Tääl on viis huonetta ja keittiö/olkkari yhdistelmä. Sitte viäl pareveke. Täällä kun asuu neljä tyyppii, joten kaikille on omat huoneet lisäks tääl on yks viides huone, joka on tavallaan mun huone ja sitten se on vierashuone ja varasto. Tällä hetkellä siel on mun tavaroita, pyykkiteline ja kaikkee muuta hauskaa. En siitä viihtinyt kuvaa ottaa, koska se on vähä sekanen juu.

Itse täällä tosiaan asun poikaystäväni huoneessa oikeestaan. En viihti kaikkia tavaroitani pitää täällä, joten puhtaat vaatteet ja muut tälläset tavarat mitä en tartte just heti koko ajan ovat tuolla pienemmässä omassa huoneessa. Mutta tosiaan tääl poikaystävän huonees mä tätä postaustakin kirjoittelen. 

Tässä vieressä on tästä poikaystävän huoneesta kuva. Ei tosiaan oo nyt just siivottu. Anteeks siitä.
Ei tääl oikee oo siis muutakun ton yhden kone ja sitten sänky. Mut mä viihdyn tääl. On sellasta hämystä ja saa olla rauhassa. Kaiken lisäksi tää sänky on mukavampi ko tuo patja tuol mun huonees. Nautin tästä mukavuudesta.




Sitten tääl on tuo olohuonekeittiöyhdistelmä. Siellä tosiaan kaikki viettävät aika tasapuolisesti aikaa, koska ruokaa ja
 telkkari. Ihan mukava. Tänään vähä aikaa sitten oon viimeks siivonnu siel, mutta huomenna uudestaan. En edes ymmärrä mite ne onnistuu sotkee niin nopeesti sen keittiön. TAI no kukaan ei siivoo jälkiään, joten sotkut vaan kasaantuu.

Anteeks nää kuvien laadut on todella huonoo, mut ei yhtää valoo ja sitten kaikelisäks huono kamera mun puhelimessa.

Sitte tuol näkyy parveke viel, joka on pieni, mutta on sinne mahtunu lähemmäksi kymmenen henkee.

Tääl on ollu oikein mukava asustella, kun noi on hyväksyny et oon tääl ja kai ne ny tykkää siit, et mä siivoilen tääl niitten jälkii. Välil jää vähemmälle, mutta kyl mä yritän siivota nii, ettei kukaa jaksais valittaa. Tosin aina voi valittaa jostain kuitenkin.

Nojoo, tällästä tääl kämpäs on.

kukkakaaliwings














Sitte toiseen juttuun, joka on musta aika mukava. Toivottavasti tekin tykkäätte

Elikkäs mä oon siis välivuotta pitävä nuori ja mulla on todella paljon aikaa. Toki mulla on kaikkee mitä oon vaan keksiny, kuten ne työt ja avoin amk. Mulla on kuitenkin niin paljo aikaa, et mä yritän kirjottaa paljo enemmä tänne blogiin. En kuitenkaan lupaa mitä säännöllistä paitsi, että joka viikko yritän, et ainakin tulis yks postaus, mutta saattaa olla viikkoi, jollo joka päivä saattaa tulla myös tekstiä.

Mä oon myös miettiny, et kerran oon tehnyt joulukalenterin täällä, että pitäsköhän tehdä uudestaan. En osaa sanoa viel, sen näkee jouluna. Tai ehkä en ihan joulukalenterii, mut jotai useemman jutun jouluun liittyen, koska onhan se ny iso tapahtuma.

Tossa ylhäällä on huonolaatuinen kuva, enkä tykkää, mutta karkkia. Äiti osti mulle ton paketin keskiviikkona. Vein sen keittiöön ja aattelin torstai-iltana ottaa sen mun mukaan, kun lähdin Tampereelle. Ei siinä muuta ollu, mut se olikin avattu ja siit oli syöty puolet. Ei ollut reilua !

Sitten koska kärsin näistä huonolaatuisista kuvista niin saatte tänne loppuu pari kuvaa, jotka on hyvii. Tai ainakin itse tykkään.



Muilla on ehkä lemmikkejä,
mulla on nalleja.

Muilla on poikaystävä, 
mulle riittää tää nalle.



Juu, ellikkäs oon tosiaan nalle rakas. Tuolla ylhäällä on herkullisen näköinen limevalkosuklaajuustokakku. Äiti teki sen mun synttäreinä ja oli aivan loistavanmakuista. Janoan vain lisää.







-Rosa

instagram, theasorr
twitter, rosad
snapchat, theasorr

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti