sunnuntai 5. helmikuuta 2017

Tervehdys


Hei,

On ollut todella hiljaista viime aikoina. Ja nyt haluan siihen muutoksen. Aijon alkaa kirjoittaa tätä blogii 2 kertaa viikossa. Postauksia tulee siis pari kertaa viikossa. Olen ollut innoissani tästä ja oon suunnitellut aiheita ja ideoita miten toteutan joitakin postauksii. Saattaa tulla aina välillä esimerkiksi video.

Oon muuttanu joulukuun lopussa Tampereelle asumaan, koska sain opiskelupaikan Tampereen ammattikorkeakoulusta. Alani on biotuote- ja prosessitekniikka. Ala on mielenkiintoinen ja se on myös hyvin laaja eli minulla on paljon mahdollisuuksia. Olen tykännyt opiskella.

Asun tosiaan omassa pienessä asunnossani lähellä koulua. Tämä paikka on ihan mukava. Lähellä koulua ja bussit kulkevat oikein hyvin. Olen ollut iloinen, että pääsin muuttamaan ja pääsin sen johdosta myös sisustamaan miten halusin. Täältä puuttuu vielä paljon, mutta paljon olen ehtinyt myös tekeen. Inhottaa, koska täällä on liian vähän kaappitilaa. Minulle hommattiin kaksi kirjahyllyä, mutta ei se auta, koska minulla on todella paljon jo kirjoja ja sitten pitäisi saada vielä kaikki muuta tavarat mahtumaan.

Olen myös ostanut itselleni salijäsenyyden Tampereen korkeakoulujen saleille ja sen johdosta olen alkanut liikkumaan. Toisaalta perjantaina mietin tunnin ajan, että alanko siivoomaan vai menenkö salille. Päädyin kuitenkin lopulta katsomaan netflixistä Gossip Girliä.

Ens viikolla on jo ensimmäinen tentti. Minun on pitäisi tällä hetkellä tehdä matematiikan läksyjä ja lukea tenttiin, mutta en jaksa. Kirjoittaminen on mielenkiintoisempaa.

Vaikka en ole kuukauteen kirjoittanut, niin en silti ole vieläkään kadonnut. Minulla vain on ollut hieman kaikkea. Koulun aloitus, liikuntaharrastukset ja kaikenlisäksi olen aina väsynyt.


-Rosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti