sunnuntai 7. toukokuuta 2017

Vähän sushia, vähän kuulumisia ja kaikkea muuta

Heissan,

Oon päässyt jo kotoutuun tänne Jämsään takaisin. En kauheesti tykkää asiasta ja vihanen ittelleni, kun kaikki muut olivat eilen grillaamas Tampereella ja mä en päässyt mukaan. Mut joku toinen kerta sitten !

Mä oon siis tän viikon ollut jo töissä tuolla Elosen leipomolla. Työssähän ei sinäänsä ole muuta vikaa kuin, että jalat tulevat todella kipeiksi ainakin tässä alussa ja sitten osa työstä on todella pitkäveteistä ja tuntuu kuin aika ei kuluisi yhtään.

Minusta oli kiva tossa pari päivää sitten, kun tein itse sushia ja siitä tuli jopa hyvän makuista. Olen onnekas siitä syystä.

Itse siis hankin sushia varten

  • merilevää
  • bambumaton
  • riisiä
täytteeksi:
  • Kurkkua
  • Avokadoa 
  • lohta
Mausteita
  • wasabia
  • Soijakastike

En ohjeita jaksa kirjoittaa, koska olen laiska. Kuitenkin kopioin ohjeen vain chocochililtä, eli sieltä löytyy, jos haluaa.

Olin näyttävästi onnistunut vappuna ottamaan yhden kuvan itestäni hattu ja haalarit päällä. Kipeenähän olin vapun ja tuli juhlittua hyvin vähän. Kuitenkin pääsin katsomaan viimeisten teekkareiden hukuttamista ja moikkaamassa omia kavereita ja ainejärjestöläisiä ennenkuin menin sitten Passioiniin ottamaan yhden minttukaakaon ennen Jämsään lähtöä. Kaakao oli mielenkiintoisen makuinen, koska minttu oli päärynäminttua, mutta oli se silti hyvää.

Ens vuonna sitten paremmalla menestyksellä vappuun. Niin ja kesällä pidetään hauskaa, koska mullakin on silloin synttärit ja vihdoinkin pääsen useimpiin baareihin sisälle terveisin onnellinen tyttö.

Sirkus Finlandia kävi Jämsässä 4.-5.5. Ensimmäinen kerta, kun se oli kaksi päivää täällä, mutta kai kävijöitä oli riittänyt. Itse en sinne asti päässyt siis telttaan sisälle, mutta hattaran kävin sieltä hakemassa. En kuulemma menettänyt paljoa siinä, että en mennyt sisälle asti, koska ei se ollut kuulemma niin vaikuttava kuin ennen. 

Me nähdään ens kerralla !!!


-Rosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti