maanantai 1. toukokuuta 2017

Vappu

Huomenta kaikki

Tänään on VAPPUPÄIVÄ!

Mun pitäisi olla tuolla koskenrannassa meidän ainejärjestön piknikillä, mutta on tapahtunut muutama erittäin epätoivutta mutka matkaan. Mittasin eilen illalla kuumeen ja se näytti melkein 38 astetta, joten tulipa jäätyy sisätiloihin poikaystävän syliin nukkumaan. Pitää tossa vähä aja päästä suostutella mies heittää mut kotii, ettei tarvi mennä bussilla. Tai no jos mä bussilla menisin tapahtuisi tosi suuri vahinko, koska siinä vaiheessa mä jotenkin kuitenki päätyisin koskipuistoon ja en ainakaa parantuisi tästä.

Oon siis ollut opiskelemassa ammattikorkeassa nyt neljä kuukautta ja kesäloma alkoi tai no mulla alkaa myös huomenna työt. Pääsin Jämsään Elosen tehtaanmyymälään töihin ihan tuotantoon, joten saan myös ensimmäisen vuoden harjoittelupaikkanikin siis.





Tässä teille vielä jokuset kuvat mitä mul on ollut tänä keväänä,

Täs on otettu kuva pääsiäisenä. Ensimmäinen pääsiäinen ilman suklaamunia tai pääsiäismunia. Olin hieman pahoillani, koska olin odottanut sitä pientä yllätysmunaa. Henkinen ikäni siis hipoo sitä 5 vuotiaan rajaa.

























-Rosa-Diep

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti