perjantai 2. kesäkuuta 2017

Kadonnut toukokuu

Heissan,

mua hieman hävettää olla näin epäaktiivinen. Oon ollut kamalan väsyny ja töitä tehnyt niin kaikki vaan jää.

Oon siis saanu kesätyöpaikan Elosen leipomontehtaalta. Oon ollut iloinen työstä ja tehny tai no yrittänyt olla ahkera. Olen tykännyt paikasta ja oppinut paljon uutta. Olen myös tutustunut uusiin ihmisiin ja tavannut vanhoja tuttavia.

Toukokuu on ollut kyllä todella antoisa ja kiire. Kiire kyllä jatkuu tänne kesäkuullekin. Mun pitää auttaa yhdessä muutossa. Töitä on viitenä päivänä viikossa. Välil yritän käydä Tampereel tsekkaamas postin ja moikkaamas kavereit. Viimenen tenttikin viel on eessäpäin.

Huomen pitäs mennä puol viitee ja sen jälkee kavereitten lakkiaisiin. Jännittää huominen ihan sikana. Pitäsköhä kadota sinne nukkumaan. Oon väsyny ja inhottaa, kun joudun taas menee yksin nukkuu. Okei melkein yksin, on mulla nallei mukana.

-Rosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti