sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

Treenikassin sisältö


Hei,

Mä siis ennen harrastin liikuntaa paljon, mutta viime aikoina se on vähentyny huomattavasti. Nykyään käyn enää vain salilla ja lenkillä. Mä aattelin kertoo teille tällä kertaa mitä kaikkea mulla on mukana, kun menen salille. 

Kun otin näistä tavaroista kuvia, huomasin hauskan jutun. Mulla on lähes kaikki tavarat eri merkkisiä. Useimmat kamat on jotain tunnettua urheilumerkkiä, mutta kaikkia mahdollisia eri merkkejä löytyy.


Mä aloittaisin mun salikassista, joka on ostettu ehkä Cubuksesta joskus vuonna nakki ja makkara. Oon tykänny käyttää tätä kassii mun salikassina, kun olen Jämsässä ja käyn Keskikeholla. Jos käyn Tampereella koulun salilla niin käytän jotain perus jumppapussia kassinani. Käytän tätä kassia sen takia, että se on hyvin tilava ja kaikki tavarani kulkevat siellä mukavasti. Kaiken lisäksi kassi on kivan värinen ja on palvellut jo monta vuotta tarpeitani.
Jos haluatte tietää, miksi tuossa kuvassa on viiva, niin en tiedä. Kun lataan kuvaa tänne se vain tulee, mutta siis. Käytän Niken urheilurintaliivejä urheillessani, koska ne vain ovat mukavat. Ostin ne Intersportista syksyllä. Hinta oli noin 50e. Paita, joka on myös kuvassa on h&m perus toppi. Mukava ja rento. hieman löysä.


Housuni ovat perus juoksutrikoot. Trikoot ovat Adidaksen ja en muista paljon maksoi tai mistä ostin. Pahoittelut siitä. 

Vaatteet ovat mielestäni kaikkein tärkeimmat varusteet mitä salilla on. Ensinnäkin on kiva treenata mukavissa ja hyvissä vaatteissa. Lisäksi on ihan mukava, kun vaatteet näyttää kivoilta. Auttaa motivoimaan niitten käyttämiseen.




 Treenikenkäni ovat Puman. Maksoivat noin 60e. 


Sukat ovat teknisetsukat, eli niissä ei ole samouja ja ovat Reebokin. Ovat hintavia, mutta parhaat sukat mitä olen koskaan omistanut.

Muita tarvikkeita mitä minulla on salilla mukana ovat, salihanskat, kuulokkeet ja käsivarsikotelopuhelimelle. Hanskat Niken ja olivat pari kolmekymppiä epäilisin. Puhelinkotelo 20e, jota suosittelen. Olen tykännyt.



Tiedän, että moni ei tykkää käydä salilla suihkussa vaan odottaa kotiin pääsyä, mutta Jämsässä käyn salilla suihkussa, jonka takia minulla on pesutarvikkeet mukana. On mukava päästä heti raikkaaksi. Tampereella en tee sitä, koska joudun salilta vielä kotiin lenkkeileen, kun siellä oleskelen valitettavasti.

Lisäksi kassista löytyy erilaisia hygienia tarvaroita riippuen aina ajasta, mutta niitä en kuvannut tänne.





Tässä oli minun treenikassini sisältö. Ihan perus tavaroita, mutta toivottavasti tykkäsitte!

-Rosa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti