sunnuntai 13. elokuuta 2017

Feta-mustikkasalaatti

Heii !

Mä katosin tuossa äsken pariksi viikoksi ihan vahingossa. Pahoittelut, mulla oli leiri, jota olin vetämässä viikon metsässä ja sen jälkeen oon ollut kipee. En ole vain jaksanut tehdä mitään.

Mutta nyt oon tullut takas ja te saatte tänään tietää todella herkullisen saliitin reseptin.



Feta-mustikkasalaatti

tarvitset:
1 l erilasia salaatinlehtiä
100 g fetajuustoa
50 g kuorellisia manteleita tai cashewpähkinöitä
1 punasipuli
200 g tuoreitamustikoita


Asettele salaatin ainekset kerroksittain.





Kastikkeeksi äiti teki hunajakastikkeen.

tarvitset:
2 rkl oliviiöljyä
2 rkl balsamiviinietikkaa
1 rkl sitruunasta puristettua mehua
1 rkl hunajaa
mustapippuria
(halutessaan voi laittaa joukkoon unikonsiemeniä 1 tl)

Sekoita kaikki ainekset yhteen.


-Rosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti